Julen 2011

29 Dec

Så er juleferien forbi og hverdagen tilbage😦

Har haft travlt de sidste par uger, så bloggen er desværre ikke blev opdateret i noget tid.

I ugen op til jul var jeg til eksamen og bestod med et 12-talv, således at jeg nu er uddannet kontorassistent og det skulle selvfølgelig fejres bagefter, så der var vi ude og spise. De følgende dage bød på div. julearrangementer, så heller ikke der blev der lavet noget mad. D. 23. havde jeg fri, så der blev bagt lidt og gjort klar til julen. Jeg fik bagt en omgang vanillekranse, en omgang boller til morgenmaden d. 25. samt lavet dej til æbleskiver, der så blev bagt hjemme hos mine forældre d. 24. Opskriften kommer her en af dagene, når jeg får taget mig sammen.

D. 24. og 25. var vi ikke hjemme, så det var først d. 26. at vi skulle til at tænke på at lave mad igen, og det var der ikke rigtig nogen af os der orkede, så det blev bare noget simpelt wok.

I går skulle vi holde julefrokost for min og min kærestes forældre, så der tog vi revanche og fik lavet en hel del mad. Vi havde valgt at lave tapas, fordi vi synes vi havde fået nok af det klassiske julemad.

Det gav os også lejlighed til at få brugt flere af vores rigtig dejlige julegaver. Vi fik nemlig både en Römertopf, et Profboard skærebræt, mini muffinsforme, ny gryde og mange andre skønne ting. Vi fik faktisk så mange køkkenting, at vi var nødt til at omarrangere køkkenet for at få plads til det hele.

Skriv et svar

