1. søndag i advent

28 Nov

I går det var det jo 1. søndag, så derfor stod den på julehygge hjemme hos os.

I lørdags var vi i skoven, hvor jeg fik samlet lidt grene og sådan til adventsdekorationen. Den fik jeg så lavet i går, og den kom til at se sådan her ud.

Jeg valgte at holde den i naturfarver og rød. Tror dog jeg skal have købt lidt guldglimmer i løbet af ugen og give den lidt af det. Det hjælper nemlig også med at holde på “friskheden”.

Ud over adventdekorationen fik jeg også bagt vanillekranse, lavet dejen til brunkagerne og pyntet op. Desuden fik jeg lige bagt en omgamg grovboller & pizzasnegle til fryseren, samt lavet dejen til den tærte vi skal have i aften. Så det må siges at det var en produktiv dag, jeg havde i går.

Kunne også godt mærke at jeg var træt til sidst, især efter at have smutte en ordentlig portion mandler. Men nu skal brunkagerne bare bages her i løbet af ugen, så der kan begynde at dufte af jul.

Skriv et svar

