Organisering

27 Sep

Jeg er efterhånden ved at have samlet mig en lille smule bagegrej, og har derfor savnet en måde at opbevare det på. Jeg så derfor et sted, at der var nogle der brugte værktøjskasser og synes det var en super idé.

Jeg har derfor indkøbt mig en af slagsen fra Harald Nyborg, så jeg kan få styr på mine ting🙂

Jeg købte denne her (billede er lånt fra Harald Nyborg)

Havde egentlig tænkt mig at købe den mindre model, men da de ikke havde den, blev det denne i stedet. Tror faktisk også det er bedst, for mon ik jeg får forøget min samling hen af vejen🙂

På denne måde har jeg styr på hvad jeg har, og bedre overblik over hvad jeg godt kunne tænke mig, hvilket er en lang række ting. Men da kagebagning hurtigt kan blive en dyr hobby, må jeg vente lidt og købe lidt af gangen.

Langt de fleste af tingene er købt hos Special Købmanden, hvor jeg ikke har tilladelse til at gå ind uden en supervisor, da jeg hurtigt får forelsket mig i alt for mange ting🙂

Skriv et svar

