På den igen…

22 Aug

Når, der er efterhånden gået lidt tid, siden jeg sidst har lagt noget ud.

Det skyldes at det har været ferietider og sådan. Jeg var på 3-ugers ferie i USA, hvor vi spiste en masse mad (nok lidt for meget), og derfor måtte jeg på kur, da jeg kom hjem.

Det var ellers en fantastisk tur og billeder fra ferien kan ses her.

Det blev til en masse cupcakes, is og starbucks (billedet er fra Boston Public Gardens, hvor jeg nyder en dejlig Frappucino (hold da op, hvor jeg savner dem).

Når, men nu er jeg så begyndt til træning og vi har lagt vores kost om, så vi primært spiser kød og grøntsager. Det er ikke blevet til nogle opskrifter endnu, men de kommer nok snart🙂

Vi er faktisk også begyndt at købe grøntsager fra Aarstiderne og vi fik den første kasse leveret i torsdags. Det var en såkaldt KUK kasse, det vil sige en kasse uden kartofler og jeg må sige, at der var en masse forskellige grøntsager i, som så virkelig lækre ud. Det er indtil videre blevet til en gulerods/ rødbede suppe og en varm salat m. blandt andet fenikkel.

Nu må vi se, hvad det ellers bliver til.

 

Skriv et svar

