Cupcakes & kur

22 Aug

Det lyder ikke umiddelbart som nok god kombi, og det er det bestemt heller ikke. Desværre😦

Alligevel kunne jeg ikke stå for dagens downtown tilbud, som var cupcakes fra Serinity cupcakes. Selvom jeg ikke kender butikken, synes jeg det lyder rigtig godt, så det skal da prøves. Og det er heldigvis gyldigt i langt tid, så jeg kan vente til jeg ikke længere er på kur🙂

Jeg er blevet rigtig glad for cupcakes, især efter at have været i USA, hvor de har det mange flere steder end herhjemme.

Fik blandt andet prøvet Magnolia Bakery i New York, hvilken jeg dog ikke var så vild med.  Frostingen var alt for sød, så man kunne nærmest ikke smage andet end sukker😦

Men jeg fik også købt en kogebog, så når kuren er slut, skal der helt sikkert prøves nogle opskrifter af🙂

Skriv et svar

