Nyt køkken

3 Dec

Så er det vist blevet tid til en lille update, da der jo ikke er sket noget på bloggen i et stykke tid nu.

Det skyldes at jeg har været på ferie, samt at vi har været i gang med at lave nyt køkken. Jeg har derfor ikke kunnet lave mad i over 3 uger.

Køkkenet er nu færdigt og det er bare helt perfekt🙂 Vi har fået nyt komfur m. varmluft, ny bordplade, fliser, emhætte mm. I kan se mere på min kærestes blog  her.

Nu er det derfor blevet tid til at genoptage madlavningen og jeg kan næsten ikke vente. Har så mange ting, som jeg skal lave. I søndags var det jo 1. søndag i advent, og der fik jeg en bagebog i adventsgave af min kæreste. Det er en bog med opskrifter fra the Hummingbird bakery i London, og det ser super lækkert ud alt sammen.

Skriv et svar

